Festivalul Brazilor de Crăciun

Festivalul Brazilor oferă copiilor aflați în dificultate prilejul de a crede în Moș Crăciun.

Festivalul Brazilor de Crăciun, seara în care binele devine complice


Doar cine a pornit vreodată de la zero poate cunoaște emoțiile cu care organizam, în anul 2001, prima ediție a Festivalului Brazilor de Crăciun. Au trecut 18 ani de atunci, 18 ani în care designeri renumiți, personalități din mediul de afaceri, diplomație, cultură și media și-au unit forțele pentru a da o șansă la educație copiilor rămași, fără nicio vină, în afara sistemului.

De 18 ani, Festivalul Brazilor de Crăciun, cel mai mare eveniment caritabil din România, deschide ușa școlii copiilor din medii socio-economice vulnerabile, prin trei programe de suport: Școala după Școală - de prevenire a abandonului școlar, A Doua Șansă - de (re)integrare școlară și Grădinițele Estivale - servicii de educație preșcolară.

Festivalul-Brazilor-de-Craciun-2018.JPG

De 18 ani, luptăm pentru a rupe cercul vicios al sărăciei educaționale, cea mai grea moștenire pe care părinții o pun pe umerii copiilor. Efectul complex și extrem de grav este acela că sărăcia educațională tinde să se transmită de la o generație la alta. Un părinte care nu a avut acces la educație și care își crește copiii în condiții socio-economice precare nu va putea rupe, fără ajutorul nostru, cercul vicios al sărăciei educaționale. 

Festivalul Brazilor de Crăciun este evenimentul de tradiție care ne arată, an de an, că binele este mai puternic decât orice altceva. An de an, Festivalul și-a deschis porțile companiilor, personalităților publice, tuturor celor care au înțeles că investiția în garantarea dreptului la educație pentru toți copiii este un cec în alb pentru societate.

Într-o seară unică a anului, designeri încrezători în forța binelui își pun în joc creativitatea și dau naștere, prin brazii creați, unor adevărate povești de Crăciun, despre bucurie, căldură și cărți citite. Brazii sunt licitați, iar fondurile ajung către copiii care au nevoie de tot sprijinul nostru pentru a putea învăța în școală.

 

Destinația fondurilor colectate

Fondurile colectate în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun sprijină programele educaționale în beneficiul copiilor defavorizați, derulate de Salvați Copiii România prin centrele sale educaționale deschise în majoritatea regiunilor țării. Din experiența Salvați Copiii, integrarea în programe educaționale are un impact pozitiv clar asupra succesului școlar al copiilor.

FBC_destinatia-fondurilor-colectate.jpg

» Află mai multe despre programele educaționale implementate de Salvați Copiii.
 

Până acum, grație celor 17 ediții ale Festivalului Brazilor de Crăciun, Salvați Copiii a strâns fonduri în valoare de 4.547.800 euro și astfel am oferit asistență pentru 34.485 de copii:

  • 7.556 copii au participat la Grădinițele Estivale

  • 23.083 de copii au fost incluși în programul Școala după Școală

  • 3.846 de copii au luat parte la programul A Doua șansă.

Copii-programe-educationale-Salvati-Copiii.jpg 

Dintre aceștia, în anul 2018, am lucrat cu 4.500 copii, astfel:

  • 1000 de copii au beneficiat de suport în programul Grădinițe Estivale

  • 200 de copii au fost reintegrați prin programul A Doua Șansă

  • 3.300 de copii au beneficiat de suport în programul de prevenire a abandonului școlar Școala după Școală.

Festivalul Brazilor de Crăciun, ediția 2018


Ediția de majorat a Festivalului Brazilor de Crăciun a avut loc în data de 6 decembrie la Stejarii Country Club și a reușit să adune, într-un gest formidabil de solidaritate, suma de 770.000 de euro, fonduri care vor fi utilizate în cele 29 de programe Școală după Școală dezvoltate de Salvați Copiii România. În cadrul Galei, prezentată de Andreea Raicu și Amalia Năstase, au fost licitați brazi  unici, special creați de designeri renumiți pentru acest eveniment.

Festivalul-Brazilor-de-Craciun-editia-2018.jpg

Cel mai licitat brad a fost creat de Dhaniel Nora - Purple Flowers, cu sprijinul Sephora, cu numele "În suflet", pentru care a fost licitată suma de 77.000 de euro (Lidl România) şi 60.000 euro (Kaufland România), fiind achiziţionat în final de prima companie.

Cel mai scump brad a fost creat de arhitecţii Alina Vîlcu şi Omid Ghannadi - Inside Academy, achiziţionat de Kaufland România cu suma de 80.000 euro.

Suma record de 230.000 de euro a fost donată de Kaufland România pentru achiziţia a patru brazi, aceasta fiind cea mai mare sumă donată vreodată, până acum, la Festivalul Brazilor de Crăciun de o singură companie.


Festivalul-Brazilor-de-Craciun-2018-(1).jpg

Brazii pentru ediția de majorat a Festivalului Brazilor de Crăciun au fost creați de: 

Doina Levintza | Stephan Pelger & Club Med | Inside Academy & JYSK România | Dhaniel Nora–Purple Flowers & Sephora | Dorin Negrău | Octavian Roman - Creativ Interior, cu sprijinul Stwoodio    WizzDesign & Iulia Totoianu, cu sprijinul Libris.ro | Anca Fetcu Lupu, cu sprijinul Olin & Oscar Downstream | Nicu Bocancea & Florăria Iris | Veronica Schmidt & Fundația Michael Schmidt | Laura Hîncu & Green Spots | Art Safari București | Anton Sandu & STYLAND |  Tudor Laban & Obsentum | Adela Pârvu & Stona.ro | Ioana Uretu-Cărți, Dulciuri și Flori & Metropolitan Jewelry | Maria Finta, Ioana Vallimarescu și Luiza Niculusca & Time Critical Line  | Mihaela Bachmann | Ana & Maria Mohonea - Architectural Christmas.

Acestora li se alătură bradul Salvați Copiii, realizat cu sprijinul Ștefaniei Mircea.


Comitetul de organizare al Festivalului Brazilor de Crăciun

Amalia Năstase, Andreea Raicu, Florentina Tararache, Tereza Munteanu, Jean Paul Bottcher, Gabriela Alexandrescu.

Comitet-de-organizare-FBC.jpg



SPONSORII EDIȚIEI 2018
LINE-MEDIUM.png
SPONSOR DIAMOND

Sigla-Catena-(2).png 


LINE-MEDIUM.png
SPONSORI PLATINUM
logo-Kaufland-(2).pngUni_ml_ss_p_1cs.pngLogo_360-Revolution.pngLogo-Deutek-(2).pngCarrefour-(3).png ClassIn-2.pngLogo-RNV-01b.png 

LINE-MEDIUM.png
SPONSORI GOLD

Agro-est-x150px_200-(2).pngLogo-One-United-Properties-(1).pngRBC_logo.png

Logo_DL_E_N.png logo_MAVI_1.png

LINE-MEDIUM.png
SPONSORI SILVER
 
agricost.png Altius_300.pngLogo-BASF-(3).png RO_BCR_Sponsoring_Coop_2017.jpg CANAH_logo_Green.png Logo_Sponsorship_CCBadea_teal_55mm.jpg COS.pngLogo-Dexion-(1).png Dorna-(2).pngLogo_Schriftzug_blau.png Renault.png Mercedes-(1).pngOscar.png bdg-logocurbe-(1).pngLogo-Pepco-(1).pngLogo-Secom-(1).png SkyXS-(3).pngSBX_logo_CMYK.pngLogo-Tezyo-(1).png Water-Systems.png BNPP_CARDIF.png NEXT-1920-1080.png  

LINE-MEDIUM.png

SUSȚINĂTORI

AFMF | BDGBeautik Haute Parfumerie | CAJU by Joseph HadadCartier RomaniaCărți, Dulciuri și FloriCentrul ShaktiContinental Hotels | Country Spa Retreat | DAVINODegusteria Francesca | Depozitarul CentralDorin Negrau | DornaEditura Humanitas | Elena Perseil | Emagic    EventuresFabrica de CafeaForbes | Fudge Professional  | GETT'SHadar ChaletHotel Epoque    Hotel IAKI | Hotpod Yoga | Joseph by Joseph Hadad | KiddoLaura HincuLaura Olaru | LELOGRAMS jewelry by Tammy  | Lure StudioLyria - Povestea ta pictata  | MaRaMi created by Andra Clitan | Metropolitan Jewelry | Mercedes-BenzMihaela GlavanMIHAI DAN ZARUG    Millennium Tour | Nomasvello Calea VictorieiOBSIDIAN Jewelry With Intention | Oriflame România | Orologeria GALTPadel ManiaPanacēa Urban Apothecary | Paralela 45Purple Flowers | Restaurant L'AtelierSephora | Sika Romania | SKEYNDORStephan Pelger  | Teilor     TopLine | TTS Group | Ubisoft  | WatchShop RomaniaWild OliveWunderman

Mai multe în această secțiune