Festivalul Brazilor de Crăciun

Festivalul Brazilor oferă copiilor aflați în dificultate prilejul de a crede în Moș Crăciun.

Festivalul Brazilor de Crăciun, seara în care binele devine complice


De 20 de ani, Festivalul Brazilor de Crăciun este reperul anual al solidarității. Doar cine a pornit vreodată de la zero poate cunoaște emoțiile cu care organizam, în anul 2001, prima ediție a Festivalului Brazilor de Crăciun. De atunci, au trecut 20 de ani în care designeri renumiți, personalități din mediul de afaceri, diplomație, cultură și media și-au unit forțele pentru a da o șansă la educație copiilor rămași, fără nicio vină, în afara sistemului educațional. 

Într-un format tehnic hibrid fără precedent, Festivalul Brazilor de Crăciun a reușit performanța de a aduce împreună artiști, designeri, companii și susținători, pentru a restabili dreptul la educație al copiilor vulnerabili, dramatic afectat de criză. Cei 30 brazi licitați în seara de gală a Festivalului Brazilor de Crăciun au obținut fonduri totale în valoare de 474.600 de euro, demonstrând că solidaritatea socială e mai puternică decât criza. Cel mai râvnit brad a ajuns la 100.000 de euro, iar compoziția de Crăciun a lui Smiley a obținut 60.000 de euro.
 
Cea de-a 20-a ediție a avut un format unic și provocator: transmisia live a fost făcută de la Stejarii Country Club, unde Amalia Enache și Vlad Babenco (maitre-priseur Artmark) au reușit să doboare distanțele sociale și să ne țină pe toți conectați în atelierul binelui, iar licitația brazilor a fost făcută prin platforma Zoom, unde companiile au putut să se întreacă în generozitate pe parcursul celor peste trei ore intense de eveniment.


live-editia-2020.jpg
 

Destinația fondurilor colectate

Fondurile colectate în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun sprijină programele educaționale în beneficiul copiilor defavorizați, derulate de Salvați Copiii România prin centrele sale educaționale deschise în majoritatea regiunilor țării. Din experiența Salvați Copiii, integrarea în programe educaționale are un impact pozitiv clar asupra succesului școlar al copiilor.

FBC_destinatia-fondurilor-colectate.jpg

» Află mai multe despre programele educaționale implementate de Salvați Copiii.
 

Până acum, grație celor 19 ediții ale Festivalului Brazilor de Crăciun, Salvați Copiii a strâns fonduri în valoare de 6.047.800​ euro și astfel am oferit asistență pentru 46.485​ de copii:

  • 8.601 de copii au participat la Grădinițele Estivale

  • 33.508 de copii au fost incluși în programul Școala după Școală

  • 4.376 copii au luat parte la programul A Doua șansă.

Dintre aceștia, în primele 11 luni ale anului 2020, am lucrat cu 7.000 de copii, astfel:

  • 405 copii au beneficiat de suport în programul Grădinițe Estivale

  • 260 de copii au fost reintegrați prin programul A Doua Șansă

  • 6.335 de copii au beneficiat de suport în programul de prevenire a abandonului școlar Școala după Școală.​ cel de dotare cu tablete și alte dispozitive pentru învățarea online.

Toate edițiile Festivalului Brazilor de Crăciun le puteți vedea aici: http://festivalulbrazilor.ro/istoric/ .
LINE-MEDIUM.png

festivalul brazilor de craciun 2020


În 2020, am avut câte un brad de poveste pentru fiecare an de activitate Salvați Copiii - în total, 30 de brazi, piese deosebite ale unor creatori de excepție, piese ce au fost achiziționate de companii care ne-au fost alături în toată această luptă.

Felix AftenePescarul:  4250 euro achiziționat prin Artmark |
Aitch: Unkown- 1500 euro achiziționat de Romania Business Consult |
Andreea Bădală (MURMUR)Exercițiu de altruism - 1000 euro achiziționat de PEPCO |
Ana BănicăBradul de Crăciun - 2500 euro achiziționat de BCR |
Nicu Bocancea & Florăria Iris: Aurul Verde al Pământului - 19000 euro, achiziționat de Romania Business Consult și Catena |
Adina Buzatu: Bradul Trends concept de stil pentru ținute Evergreen -1200 euro, achiziționat de Romania Business Consult |
Ștefan Câlția și Florin Ghenade: Bradul Copilăriei - 16000 euro, achiziționat de Mastercard, PEPCO și Romania Business Consult |
Daniel Codrescu: Pomul Vieții - 3000 euro, achiziționat de Mastercard |
Ștefan Radu Crețu: Cerb de brad - 1000 euro, achiziționat de BCR 
Irina Dragomir: Împreună - 3000 euro, achiziționat de Catena |
Anca Fetcu Lupu & Beelive Design, cu sprijinul Delta Studio: Școala în anul pandemiei - 1000 euro, achiziționat de Romania Business Consult |
Gheorghe Fikl: Early Christmas - 3500, achiziționat de Catena  |
Omid Ghannadi: The Blue Planet - 35000 euro, achiziționat de Kaufland și Beautik Haute Parfumerie |
Teodor Graur: Acasă, în Europa (Liberă) de Est - 7000 euro, achiziționat de Catena |
Laura Hîncu & MastercardMILLENNIUM3REE 2.0 - 2000 euro, achiziționat de Romania Business Consult |
Hamid Nicola Katrib: Sweet Christmas - 1400 euro, achiziționat de PEPCO |
Doina Levintza: Scânteia de Speranță - 15000 euro, achiziționat de Catena |
Ana Mohonea & Maria Mohonea - Architectural Christmas: Sania lui Moș Crăciun - 1000 euro, achiziționat de Catena |
Dhaniel Nora, cu sprijinul Sephora: Fragil - 2000 euro, achiziționat de Catena |
Christian Paraschiv: Plecare - 500 euro, achiziționat de Creative Market |
Adela Pârvu: Bradul chipurilor - 1000 euro, achiziționat de Catena |
Obie Platon: Stealing The Colours - 4750 euro, achiziționat prin Artmark |
Șerban Porupca, cu sprijinul Rogue8 & AmouretteAnd the World is yours 2.0 - 15000 euro, achiziționat de Lidl|
Octav Roman, susținut de Creativ Interior, studio de design interior: Speranță, Așteptare, Adaptare - 1000 euro, achiziționat de Catena |
Smiley: Music is the Spirit and - Smiling is the way we do it -  60 000 euro, achiziționat de Kaufland |
Iulia Totoianu & Libris.ro: Fortul Inocenței - 40 000 euro, achiziționat de Lidl |
Alexandru Radvan: Ultimul Brad - 1000 euro, achiziționat de Galeria Posibilă |
Salvați Copiii, cu sprijinul Ștefaniei Mircea: Lumea minunată a copilăriei - 100 000 euro, achiziționat de Helinick, Lidl, Catena, Kaufland, Romania Business Consult, Liviu Dragan, Mastercard și BCR



» Vizualizează Galeria Brazilor pentru ediția 2020 a Festivalului Brazilor de Crăciun

Sponsorii ediției 2020

LINE-MEDIUM.png


SPONSOR DIAMOND

 

Catena.png
                                   
LINE-MEDIUM.png


SPONSORI PLATINUM

           

Carrefour-Logo.pngmastercard-sponsor RBC_logo-(2).png ClassIn-(2).pnglogo-PROFI.png


LINE-MEDIUM.png


SPONSORI GOLD


Beautik-Haute-Parfumerie.pngone-united-prop-(1).jpgBCR-(1).png

                             


LINE-MEDIUM.png


SPONSORI SILVER


Banca-Transilvania.pngSKYxs-(4).pngPepco.pngBASF-(2).png

logo_Dexion-(3).pngSigla-DFS.png Maresi.png  

Altius.pngClifford-Chance-Badea-(2).pngOscar-(1).pngDorna-(5).pnglogo_dutchmed.pngkubis.pngPFG-Logo.png
logo-Generali_Horizontal.png
                                      
LINE-MEDIUM.png

SUSȚINĂTORI 

depozitarul-Central.pnglogo-Environ-2020-1.pngsephora-logo-black.jpgdorin-negrau.pngWidlOlive-Logo-V1.pngtopline.pngpurple-flowers.pngCreative-Market.pngbi-color-square.pnghotel-epoque.pnghotel-iaki.png

Mai multe în această secțiune

Galeria Brazilor de Crăciun Ediția 2020

Galeria Brazilor de Crăciun Ediția 2020

Festivalul Brazilor oferă copiilor aflați în dificultate prilejul de a crede în Moș Crăciun.

Citește mai mult