Parteneri corporate

Salvați Copiii este deschisă oricărei propuneri de parteneriat, colaborare sau inițiativă care vine din partea companiilor interesate de implicarea în proiecte de responsabilitate socială dedicate copiilor.
Kaufland.pngKaufland România a înțeles importanța sprijinirii programului de acces la educație pentru copiii din grupuri vulnerabile și se implică în mod constant în susținerea financiară a Centrelor Educaționale. Până în prezent, cu susținerea Kaufland România au fost sprijiniți peste 1500 de copii în județele Dâmbovița, Hunedoara, Iași, Constanța, Cluj și București. Serviciile au constat în integrare școlară, prin programul A Doua Șansă, prevenirea abandonului școlar, prin programe de tip Școală după școală și facilitarea accesului la educație prin Grădinițe Estivale, pentru copiii de vârsta preșcolară care nu au frecventat grădinița. Familiile copiilor au primit sprijin material.


linie-rosie.png

logo-catena.jpgCatena este unul dintre cei mai importanți susținători ai programelor educaționale prin sponsorizarea Festivalului Brazilor de Crăciun. Catena sprijină aproximativ 1.000 de copii în respectarea dreptului lor la educație de calitate.


linie-rosie.png
 
Carrefour.pngCarrefour sprijină programul de reducere a mortalității infantile - Fiecare Copil Contează prin proiectul Maternal & Children Health. Datorită contribuției Carrefour, Salvați Copiii România lucrează pentru îmbunătățirea sănătății și alimentației gravidelor, mamelor și copiilor sub 5 ani din 26 de comunități dezavantajate, urmărind, în acest sens, îmbunătățirea cunoștințelor în rândul gravidelor și mamelor despre supravegherea sarcinii, importanța controlului medical periodic al nou-născutului și copilului mic, naștere și alăptare. De asemenea, organizează sesiuni de informare despre sănătatea reproducerii în vederea prevenirii sarcinilor nedorite la adolescente. Totodată, se urmărește asigurarea unui aport nutrițional mai bun gravidelor, mamelor care alăptează și copiilor sub 5 ani, pregătirea corespunzătoare a gravidelor pentru naștere prin facilitarea accesului la controalele medicale necesare,  îngrijirea și hrănirea specifică copilului până în 5 ani, sensibilizarea mamelor/viitoarelor mame despre importanța nutriției în dezvoltarea copilului.


linie-rosie.png

  Cora-Romania.pngCora Sun Plaza este una dintre companiile care a promovat, de-a lungul timpului, prin propriul exemplu, principiul responsabilității sociale. Din 2005 susține, prin campania „Luna inimilor deschise”, centrele educaționale din București și a susținut în cei 11 ani peste 2200 de copii care au primit rechizite, alimente de bază și produse igienico-sanitare. Cora Sun Plaza s-a alăturat eforturilor organizației Salvați Copiii și ale altor parteneri și a contribuit, cu produse de igienă, la sprijinirea a 357 de copii și familiile lor din județul Galați afectați de inundații în septembrie 2013. De asemenea, prin intermediul donațiilor făcute prin campania ,,Luna inimilor deschise’’, s-a achiziționat un echipament performant pentru supraviețuirea celor mici, în maternitatea Bucur, București.


linie-rosie.png
  
Dorna.pngDorna s-a alăturat organizației Salvați Copiii în sprijinirea programului de reducere a mortalității infantile – Fiecare Copil Contează. Prin campania inițiată de Dorna „Grijă pentru copii”, in perioada 2013-2016, 43 de maternități din România au fost dotate cu 70 de echipamente de specialitate necesare îngrijirii medicale a copiilor născuți prematur.  În 2014, Dorna a creat Fereastra Speranței din Maternitatea Polizu, care a purtat mii de mesaje de susținere trimise de oameni de pretutindeni. Imaginea campaniei „Grijă pentru Copii” este Simona Halep.


linie-rosie.png

BCR.pngBanca Comercială Romană (BCR) este unul dintre cei mai vechi susținători, sprijinind financiar, an de an, activitățile educaționale oferite copiilor din comunitățile defavorizate, prin sponsorizarea Festivalului Brazilor de Crăciun, cel mai mare eveniment de strângere de fonduri al organizației, dedicat asigurării accesului la educație de calitate pentru toți copiii. Cu sprijinul BCR, copiii cu talent muzical, dar cu posibilități materiale reduse, au fost ajutați să-și urmeze visul, oferindu-li-se posibilitatea unei pregătiri muzicale corespunzătoare. Datorită BCR oferim servicii de evaluare, consiliere psihologică și terapie pentru copii și adolescenți vulnerabili și servicii de suport și  psihoeducație pentru familiile acestora într-un spațiu prietenos, nestigmatizant și nediscriminatoriu. În iunie 2016, într-un eveniment amplu de strângere de fonduri organizat cu sprijinul angajaților BCR, s-au colectat 18.000 de euro pentru achiziționarea unui echipament performant pentru Maternitatea Brașov.

linie-rosie.png
 
Fundatia-Orange.pngFundația Orange susține financiar proiectul Logopedia. Proiectul LogoPedia își propune să crească nivelul de identificare și folosire a sunetelor și a limbajului vorbit în rândul a 300 de copii surzi sau deficienți de auz. Pentru atingerea acestui obiectiv, echipa Salvați Copiii va colabora cu voluntari Orange și logopezi experimentați în vederea dezvoltării unei aplicații digitale interactive adaptate nevoilor copiilor. Aceste resurse educaționale vor fi implementate cu sprijinul a 50 de cadre didactice titulare care vor participa la un curs de formare și vor putea adapta materialele la specificul fiecărui copil.


linie-rosie.png

 GSK.jpgGSK România este un susținător de nădejde al programului de reducere a mortalității infantile – Fiecare Copil Contează. Prin contribuția GSK România, Salvați Copiii oferă asistență copiilor până în cinci ani, mamelor lor și gravidelor din comunitățile defavorizate. De la începutul programului, din 2010, 21.000 de beneficiari au fost sprijiniți, 10.000 de adolescenți au primit informații despre sănătatea reproducerii. În cele 31 de comunități în care s-a desfășurat programul nu s-au mai înregistrat decese în rândul copiilor cu vârsta mai mică de un an. GSK România a contribuit, de asemenea, la sprijinirea copiilor și familiilor din județul Galați afectate de inundații în septembrie 2013 și la amenajarea dispensarului din comuna Cuca, județul Galați. În urma campaniei „Zâmbește România”, derulată de GSK în 2014 și 2015, 1.400 de copii din comunitățile defavorizate au beneficiat de consultații și tratamente stomatologice gratuite.

linie-rosie.png

 
Selgros.pngSelgros adună constant fonduri în urnele de colectare din magazinele din București, Ploiești, Galați, Brăila, Bacău, Suceava, Iași, Brașov, Craiova, Timișoara. Arad, Cluj, Târgu-Mureș și Oradea, iar acestea reprezintă o sursă importantă de venituri, care completează finanțarea centrelor educaționale și sprijinirea copiilor defavorizați. Prin suportul oferit an de an, din 2001 și până în prezent, Selgros Cash & Carry s-a arătat a fi un partener de nădejde și o companie implicată în comunitate.


linie-rosie.png


 HM.jpgH&M Conscious Foundation sprijină programele de prevenire a abandonului școlar din București, Reșița, Craiova, Mureș și Timișoara din anul 2015. Cu sprijinul H& M Conscious Foundation, peste 600 de copii din comunități defavorizate care nu au frecventat grădinița sau sunt în risc de abandon școlar au participat la activități de tip Școală după Școală și Grădiniță Estivală.


linie-rosie.png

 
IKEA-Foundation.pngFundația IKEA susține financiar proiectul “Șanse egale pentru toți copiii într-o societate fără discriminare”. Proiectul are ca obiectiv prioritar reducerea discriminării împotriva a trei dintre cele mai vulnerabile grupuri de copii  - copiii de etnie Roma, copiii cu cerințe educaționale speciale, copiii cu risc de a dezvolta o problemă de sănătate mintală, prin dezvoltarea unor programe de educație și servicii de sănătate accesibile, precum și prin aducerea laolaltă a tuturor factorilor de decizie din domeniul educației, sănătății și protecției copilului, în vederea generării de soluții eficiente.

linie-rosie.png

 
Libris.pngLibris Brașov s-a alăturat proiectului Salvați Copiii de reducere a ratei mortalității infantile începând cu decembrie 2014, metoda pusă la dispoziția utilizatorilor fiind una foarte simplă. La fiecare comandă plasată pe Libris.ro, acestora li se oferă opțiunea de a dona pentru Salvați Copiii 1 leu, 3 lei, 5 lei, 10 lei sau o altă sumă. Datorită acestui mecanism și a donaților făcute de clienții Libris, s-au achiziționat echipamente și aparatură performantă pentru supraviețuirea celor mici, din maternitățile din București (Maternitatea Filantropia), Iași  (Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Sfânta Maria”), Brașov (Spitalului de Obstetrică și Ginecologie „Dr. Ioan Aurel Sbârcea”) și Sibiu.


linie-rosie.png

 
COFCO.pngCOFCO International România (Nidera B.V. /Nidera România) sprijină din anul 2016, prin programul A Doua Șansă,  reintegrarea școlară a copiilor din medii defavorizate din București care au abandonat școala sau nu au fost niciodată înscriși la școală. Copiii beneficiază de servicii educaționale, rechizite, o masă caldă zilnic, îmbrăcăminte, precum şi de consiliere psihologică. Familiile lor beneficiază, deopotrivă, de consiliere socială şi psihologică.   
 
United Shipping Agency Romania s-a alăturat organizației Salvați Copiii în anul 2016. Cu sprijinul companiei din Constanța, copiii din programul A Doua Șansă de la Școala nr. 31 Constanța sunt sprijiniți să se înscrie la școală și să își continue studiile. Copiii beneficiază de servicii educaționale, rechizite, o masă caldă zilnic, îmbrăcăminte, precum şi de consiliere psihologică. Famillile lor beneficiază, deopotrivă, de consiliere socială şi psihologică.   


linie-rosie.png

  
Reckitt-Benckiser.pngReckitt Benckiser susține financiar programul de reducere a mortalității infantile – Fiecare Copil Contează. Cu suportul Reckitt Benckiser și al celorlalți parteneri, echipa Salvați Copiii, sprijinită de specialiști locali, se implică în acțiuni de îmbunătățire a stării de sănătate a mamelor și copiilor pînă în cinci ani din comunități rurale defavorizate, prin informare și educare privind măsurile obligatorii pentru prevenirea îmbolnăvirilor, păstrarea curățeniei și respectarea regulilor de creștere a copiilor și a controalelor medicale pentru gravide.


linie-rosie.png

  
logo-velux.pngTHE VELUX FOUNDATIONS sprijină financiar programul Salvați Copiii destinat copiilor cu părinți plecați la muncă în străinătate începând din anul 2015. În cadrul a 16 servicii locale din București, Pitești, Brașov, Reșita, Craiova, Mangalia, Târgoviște, Petrila, Lupeni, Iași, Târgu Mureș, Piatra Neamț, Negrești-Vaslui, Timișoara și Suceava, copiii beneficiază de servicii educationale, sociale și psihologice, iar reprezentanții lor, părinți sau rude, de servicii sociale, psihologice și juridice. Totodată, la finalul anului 2015, am creat cu sprijinul THE VELUX FOUNDATIONS unicul serviciu de consiliere telefonică și online din România destinat protecției copiilor cu părinții plecați la muncă în străinătate. În 2016, am organizat prima conferința națională  având ca temă protecția copiilor cu părinți plecați la muncă în străinătate, conferință care a reunit peste 250 de specialiști din domeniul asistenței sociale, educației și justiției.


linie-rosie.png

Interbrands.pngInterbrands s-a alăturat Organizației Salvați Copiii în sprijinirea programelor educaționale în 2016. Au ales să sprijine 30 de copii din centrul educațional Salvați Copiii din cadrul Școlii Nr. 1 din București, devenit astfel “familia” lor. Copiii beneficiază de sprijin educațional, o masă pe zi, activități recreative și multe întâlniri cu susținătorii lor.

linie-rosie.png

Metropolitan-Life.pngMetropolitan Life susține financiar proiectul „Protecție si educație pentru copiii afectați de migrația pentru muncă în străinătate a părinților”, implementat de Salvați Copiii cu susținerea Autorității Naționale pentru Protecția Drepturilor Copilului și Adopție, Ministerului Educației Naționale, direcțiilor generale de asistență socială și protecția copilului, serviciilor publice de asistență socială, inspectoratelor școlare județene și școlilor. În cadrul proiectului, copii afectați de migrația economică a părinților, părinții acestora și persoanele în grija cărora au rămas copiii beneficiază de servicii de suport educațional, psihologic și social, prin programele locale din orașele București, Pitești, Brașov, Craiova, Mangalia, Târgoviște, Petrila, Lupeni, Reșița, Iași, Piatra Neamț, Sighișoara, Suceava, Negrești, Timișoara, Târgu Mureș.

linie-rosie.png

Oriflame.pngOriflame România susține programul de reducere a mortalității infantile prin dotarea maternităților cu echipamente medicale pentru nou-născuți. Cu sprijinul financiar din partea Oriflame România, Salvați Copiii România a donat secției de neonatologie a Spitalului Clinic Județean de Urgență „Pius Brînzeu” din Timișoara  o masă radiantă cu modul de resuscitare și un incubator de terapie intensivă, în valoare totală de 30.000 de euro.

linie-rosie.png

KPMG.pngKPMG asigură pro bono auditul organizației din 2010, dându-ne, astfel, posibilitatea de a investi fondurile organizației în programe pentru copii. Prin susținerea sa, KPMG se alătură companiilor care au înțeles importanța responsabilității sociale și care sunt exemple de urmat în ceea ce privește implicarea în schimbarea societății în care trăim.

linie-rosie.png

Logo-Google.pngGoogle sprijină programul Ora de Net, o inițiativă educațională centrată pe un mediu online mai sigur pentru copii. Activitățile susținute sunt concretizate prin sesiuni de lucru cu elevii, la clasă, susținute de profesori și facilitatori, formări și pregătiri ale specialiștilor din cadrul autorităților care lucrează cu copiii, dar și consiliere și îndrumare privind diversele probleme pe care copiii le întâmpină (de exemplu: Cyberbullying, amenințări, șantaj, expunerea datelor personale). 

Mai multe în această secțiune