Parteneri corporate

Salvați Copiii este deschisă oricărei propuneri de parteneriat, colaborare sau inițiativă care vine din partea companiilor interesate de implicarea în proiecte de responsabilitate socială dedicate copiilor.
Kaufland.pngKaufland România a înțeles importanța sprijinirii programului de acces la educație pentru copiii din grupuri vulnerabile și se implică în mod constant în susținerea financiară a Centrelor Educaționale. Până în prezent, cu susținerea Kaufland România au fost sprijiniți peste 2500 de copii în municipiul București și  județele Brașov, Constanța, Cluj, Dâmbovița, Hunedoara,  Iași, Timișoara. Serviciile au constat în integrare școlară, prin programul A Doua Șansă, prevenirea abandonului școlar, prin programe de tip Școală după Școală și facilitarea accesului la educație prin Grădinițe Estivale, pentru copiii de vârsta preșcolară care nu au frecventat grădinița. Copiii și familiile lor au beneficiat de sprijin material și consiliere socială, juridică și psihologică.

linie-rosie.png
 
Fulogo_Fundatia_OMV_Petrom.pngndația OMV Petrom este partener strategic pentru programele  privind intervenția timpurie în sănătatea copiilor precum și îmbunătățirea accesului la îngrijire medicală de calitate pentru mame. Prin programul „Împreună din prima zi” Fundația OMV Petrom a dotat 45 de maternități și secții de nou-născuți din 28 de județe, cu peste 170 de echipamente medicale, care au ajutat peste 20.000 de nou-născuți să primească cel mai bun tratament medical posibil.
 

linie-rosie.png
lidl.jpgLidl România este partener pentru educație din anul 2012. Peste 2500 de copii din comunități defavorizate din București și județele Brașov, Caraș - Severin, Constanța, Cluj, Dâmbovița, Hunedoara, Iași, Ilfov, Mureș și Timișoara au beneficiat de servicii directe pentru asigurarea accesului la educație. Totodata, copiii și familiile acestora au primit servicii de consiliere socială, psihologică și juridică și sprijin material.


linie-rosie.png

logo-catena.jpgCatena este unul dintre cei mai importanți susținători ai programelor educaționale prin sponsorizarea Festivalului Brazilor de Crăciun. Catena oferă sprijin pentru  aproximativ 1.000 de copii în fiecare an în vederea respectării dreptului lor la educație de calitate.

linie-rosie.png
Pepco-logo-CMYK-TAB.jpgPepco România s-a alăturat programelor Salvați Copiii destinate protecției copiilor rămași singuri acasă în urma migrației economice a părinților și prevenirii abandonului școlar al copiilor defavorizați.  Pepco sprijină peste 335 de copii vulnerabili din județele Argeș, Caraș-Severin, Iași, Hunedoara (Petrila), Vaslui în calitate de sponsor principal și 50 de copii din Hunedoara (Lupeni). Activitățile derulate constau în principal în sprijin educațional social și psihologic pentru copii și părinții/reprezentanții acestora; totodată, copiii participă la activități de socializare și timp liber (tabere, excursii, ateliere etc.), în vederea dezvoltării abilităților de comunicare, integrării sociale, dar și dezvoltării de diverse aptitudini și abilități.

linie-rosie.png
Fundatia-Orange.pngFundația Orange susține financiar proiectul Logopedia. Proiectul LogoPedia își propune să crească nivelul de identificare și folosire a sunetelor și a limbajului vorbit în rândul a 300 de copii surzi sau deficienți de auz. Pentru atingerea acestui obiectiv, echipa Salvați Copiii va colabora cu voluntari Orange și logopezi experimentați în vederea dezvoltării unei aplicații digitale interactive adaptate nevoilor copiilor. Aceste resurse educaționale vor fi implementate cu sprijinul a 50 de cadre didactice titulare care vor participa la un curs de formare și vor putea adapta materialele la specificul fiecărui copil.

linie-rosie.png

HM.jpgH&M Conscious Foundation sprijină programele de prevenire a abandonului școlar din București, Reșița, Craiova, Mureș și Timișoara din anul 2015. Cu sprijinul H& M Conscious Foundation, peste 1000 de copii din comunități defavorizate care nu au frecventat grădinița sau sunt în risc de abandon școlar au participat la activități de tip Școală după Școală și Grădiniță Estivală.

linie-rosie.png

libris_logo_1.gifLibris Brașov s-a alăturat proiectului Salvați Copiii de reducere a ratei mortalității infantile începând cu decembrie 2014, metoda pusă la dispoziția utilizatorilor fiind una foarte simplă. La fiecare comandă plasată pe Libris.ro, acestora li se oferă opțiunea de a dona pentru Salvați Copiii 1 leu, 3 lei, 5 lei, 10 lei sau o altă sumă. Datorită acestui mecanism și a donaților făcute de clienții Libris, s-au achiziționat echipamente și aparatură performantă pentru supraviețuirea celor mici, din maternitățile din București (Maternitatea Filantropia, Maternitatea Polizu, Spitalul Universitar de Urgență Elias), Iași (Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Sfânta Maria”), Brașov (Spitalului de Obstetrică și Ginecologie „Dr. Ioan Aurel Sbârcea”, Spitalul Clinic de Copii Brașov) Cluj (Spitalul Clinic Județean de Urgență Cluj-Napoca), Mureș (Spitalul Clinic Județean Târgu Mureș, Institutul de Boli Cardiovasculare și Transplant Târgu Mureș), Alba (Spitalul Județean de Urgență Alba-Iulia), Arad (Spitalul Clinic de Urgenta Arad) și Sălaj (Spitalul Județean de Urgență Zalău).

linie-rosie.png


KPMG.pngKPMG asigură pro bono auditul organizației din 2010, dându-ne, astfel, posibilitatea de a investi fondurile organizației în programe pentru copii. Prin susținerea sa, KPMG se alătură companiilor care au înțeles importanța responsabilității sociale și care sunt exemple de urmat în ceea ce privește implicarea în schimbarea societății în care trăim.

linie-rosie.png

DPworld.jpgDP WORLD Constanța este un susținător de bază al programelor Salvați Copiii, implicându-se în activitățile Organizației în mod constant. În 2019, compania a susținut atât programul Fiecare Copil Contează în cadrul Semimaratonului București, cât și proiectele educaționale în cadrul Festivalului Brazilor de Crăciun. 

linie-rosie.png
58318da7181de.jpgFOX COM s-a alăturat proiectului Salvați Copiii de reducere a ratei mortalității infantile începând cu anul 2018 unde compania a susținut financiar dotarea cu aparate performante atât Spitalul Clinic de Urgență pentru copii Grigore Alexandrescu, cât și Spitalul Județean de Urgență Călărași. În 2019 FOX COM a continuat să fie alături de Salvați Copiii prin susținerea programului Fiecare Copil Contează. 


linie-rosie.png
5576.jpgBanca Comercială Romană (BCR) este unul dintre cei mai vechi susținători, sprijinind financiar, an de an, activitățile educaționale oferite copiilor din comunitățile defavorizate, prin sponsorizarea Festivalului Brazilor de Crăciun, cel mai mare eveniment de strângere de fonduri al organizației.

linie-rosie.png
1200px-Carrefour_logo_no_tag-svg.png
Carrefour sprijină programul de reducere a mortalității infantile - Fiecare Copil Contează prin proiectul Maternal & Children Health. Prin contribuția Carrefour, Salvați Copiii România are drept scop îmbunătățirea sănătății mamei, gravidei și copiilor sub 5 ani din comunitățile rurale dezavantajate, pentru a atinge obiectivele: îmbunătățirea cunoștințelor despre supravegherea sarcinii, informarea cu privire la importanța controlului medical periodic al nou-născutului și copilului mic, informarea gravidelor și mamelor despre naștere și alăptare din cele 42 de comunități, prevenirea sarcinilor nedorite la adolescente prin informarea și creșterea cunoștințelor despre sănătatea reproducerii, ameliorarea statusului nutrițional al gravidelor, al mamelor care alăptează și al copiilor sub 5 ani din aria de implementare a programului, pregătirea gravidelor și mamelor pentru naștere, îngrijirea și hrănirea copilului.

linie-rosie.png

cora_large.jpgCora Sun Plaza este una dintre companiile care a promovat, de-a lungul timpului, prin propriul exemplu, principiul responsabilității sociale. Prin intermediul donațiilor făcute prin campania ,,Luna inimilor deschise’’ , s-a achiziționat un echipament performant pentru supraviețuirea celor mici, din maternitatea Bucur, București. A urmat dotarea Spitalului Cantacuzino din București cu un ventilator de suport respirator performant,  în 2018, donație realizată cu sprijinul Cora Sun Plaza, iar în 2019, Spitalul Grigore Alexandrescu a primit o donație constând într-un ventilator performant. 

linie-rosie.png
images.pngDorna s-a alăturat organizației Salvați Copiii în sprijinirea programului de reducere a mortalității infantile – Fiecare Copil Contează. Prin campania inițiată de Dorna „Grijă pentru copii”, în perioada 2013-2016, 43 de maternități din România au fost dotate cu 70 de echipamente de specialitate necesare îngrijirii medicale a copiilor născuți prematur.  În 2018, împreună cu Dorna, am lansat campania ,,Job de o secundă" pentru dotarea cu incubatoare a maternităților din România, campanie în cadrul căreia am avut-o alături pe Simona Halep. În 2019, cel de-al 7-lea an consecutiv de colaborare, Dorna și Salvați Copiii au dotat încă 10 maternități din România.

linie-rosie.png

Unilever.pngUnilever este un susținător de nădejde al programului Copii Singuri Acasă. Prin suportul financiar oferit, compania este alături de copiii rămași acasă în urma plecării părinților la muncă în străinătate, lipsiți de afecțiunea și supravegherea acestora. 




linie-rosie.png

essilor.pngEssilor a implementat, împreună cu Salvați Copiii, programul “Privește în viitor” în 2019, în școlile din București și Județul Neamț. Prin această inițiativă, în perioada 2019 – 2023, Essilor și Salvați Copiii și-au propus să identifice și să ajute școlarii din România care au probleme de vedere.


linie-rosie.png

Huawei.png
Huawei sprijină programul „Ora de Net", o inițiativă educațională centrată pe un mediu online mai sigur pentru copii. Activitățile sunt concretizate prin sesiuni de lucru cu elevii, la clasă, susținute de profesori și facilitatori, formări și pregătiri ale specialiștilor din cadrul autorităților care lucrează cu copiii, dar și consiliere și îndrumare privind diversele probleme pe care copiii le întâmpină (de exemplu: Cyberbullying, amenințări, șantaj, expunerea datelor personale). 


linie-rosie.png

CEZ.png
CEZ Vânzare încurajează „generația verde” să susțină accesul copiilor din medii defavorizate la școala online. Prezentată sub forma unei promisiuni pe termen lung față de viitorul generațiilor următoare, CEZ Vânzare lansează platforma www.promisiuneaverde.ro prin care sprijină alături de clienții săi educația copiilor proveniți din medii defavorizate, aflați în programele Salvați Copii, oferind acces la educația digitalizată: tablete de ultimă generație, internet timp de doi ani și instruire digitală pentru cadre didactice, părinți și elevi. 

linie-rosie.png

dent estet.png
DENT ESTET - Colaborarea cu Dent Estet s-a concretizat în servicii de profilaxie stomatologică prin distribuirea de produse de igienă, respectiv consultații gratuite la clinicile Dent Estet din București și Timișoara. Peste 1.500 de copii din grupuri vulnerabile au beneficiat de sprijinul Dent Estet.
 
Dacă vrei să faci o donație singulară, donează aici.

Mai multe în această secțiune