Parteneri corporate

Salvați Copiii este deschisă oricărei propuneri de parteneriat, colaborare sau inițiativă care vine din partea companiilor interesate de implicarea în proiecte de responsabilitate socială dedicate copiilor.
Kaufland.pngKaufland România a înțeles importanța sprijinirii programului de acces la educație pentru copiii din grupuri vulnerabile și se implică în mod constant în susținerea financiară a Centrelor Educaționale. Până în prezent, cu susținerea Kaufland România au fost sprijiniți peste 2500 de copii în municipiul București și  județele Brașov, Constanța, Cluj, Dâmbovița, Hunedoara,  Iași, Timișoara. Serviciile au constat în integrare școlară, prin programul A Doua Șansă, prevenirea abandonului școlar, prin programe de tip Școală după Școală și facilitarea accesului la educație prin Grădinițe Estivale, pentru copiii de vârsta preșcolară care nu au frecventat grădinița. Copiii și familiile lor au beneficiat de sprijin material și consiliere socială, juridică și psihologică.

linie-rosie.png

lidl.jpgLidl România este partener pentru educatie din anul 2012. Peste 2500 de copii din comunități defavorizate din București și  județele Brașov, Caraș - Severin, Constanța, Cluj, Dâmbovița, Hunedoara,  Iași, Ilfov, Mureș și Timișoara au beneficiat de servicii directe pentru asigurarea accesului la educație.  Totodata, copiii și familiile acestora au primit servicii de consiliere socială, psihologică și juridică și sprijin material.



linie-rosie.png

logo-catena.jpgCatena este unul dintre cei mai importanți susținători ai programelor educaționale prin sponsorizarea Festivalului Brazilor de Crăciun. Catena oferă sprijin pentru  aproximativ 1.000 de copii în fiecare an în vederea respectării dreptului lor la educație de calitate.

linie-rosie.png
Logo-PEPCO.pngPepco România s-a alăturat programelor Salvați Copiii destinate protecției copiilor rămași singuri acasă în urma migrației economice a părinților și prevenirii abandonului școlar al copiilor defavorizați.  Pepco sprijină peste 335 de copii vulnerabili din județele Argeș, Caraș-Severin, Iași, Hunedoara (Petrila), Vaslui în calitate de sponsor principal și 50 de copii din Hunedoara (Lupeni). Activitățile derulate constau în principal în sprijin educațional social și psihologic pentru copii și părinții/reprezentanții acestora; totodată, copiii participă la activități de socializare și timp liber (tabere, excursii, ateliere etc.), în vederea dezvoltării abilităților de comunicare, integrării sociale, dar și dezvoltării de diverse aptitudini și abilități.


linie-rosie.png
 
Fundatia-Orange.pngFundația Orange susține financiar proiectul Logopedia. Proiectul LogoPedia își propune să crească nivelul de identificare și folosire a sunetelor și a limbajului vorbit în rândul a 300 de copii surzi sau deficienți de auz. Pentru atingerea acestui obiectiv, echipa Salvați Copiii va colabora cu voluntari Orange și logopezi experimentați în vederea dezvoltării unei aplicații digitale interactive adaptate nevoilor copiilor. Aceste resurse educaționale vor fi implementate cu sprijinul a 50 de cadre didactice titulare care vor participa la un curs de formare și vor putea adapta materialele la specificul fiecărui copil.

linie-rosie.png


 HM.jpgH&M Conscious Foundation sprijină programele de prevenire a abandonului școlar din București, Reșița, Craiova, Mureș și Timișoara din anul 2015. Cu sprijinul H& M Conscious Foundation, peste 1000 de copii din comunități defavorizate care nu au frecventat grădinița sau sunt în risc de abandon școlar au participat la activități de tip Școală după Școală și Grădiniță Estivală.


linie-rosie.png

 
Libris.pngLibris Brașov s-a alăturat proiectului Salvați Copiii de reducere a ratei mortalității infantile începând cu decembrie 2014, metoda pusă la dispoziția utilizatorilor fiind una foarte simplă. La fiecare comandă plasată pe Libris.ro, acestora li se oferă opțiunea de a dona pentru Salvați Copiii 1 leu, 3 lei, 5 lei, 10 lei sau o altă sumă. Datorită acestui mecanism și a donaților făcute de clienții Libris, s-au achiziționat echipamente și aparatură performantă pentru supraviețuirea celor mici, din maternitățile din București (Maternitatea Filantropia), Iași  (Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Sfânta Maria”), Brașov (Spitalului de Obstetrică și Ginecologie „Dr. Ioan Aurel Sbârcea”) și Sibiu.


linie-rosie.png

KPMG.pngKPMG asigură pro bono auditul organizației din 2010, dându-ne, astfel, posibilitatea de a investi fondurile organizației în programe pentru copii. Prin susținerea sa, KPMG se alătură companiilor care au înțeles importanța responsabilității sociale și care sunt exemple de urmat în ceea ce privește implicarea în schimbarea societății în care trăim.

linie-rosie.png

Logo-Google.pngGoogle sprijină programul Ora de Net, o inițiativă educațională centrată pe un mediu online mai sigur pentru copii. Activitățile susținute sunt concretizate prin sesiuni de lucru cu elevii, la clasă, susținute de profesori și facilitatori, formări și pregătiri ale specialiștilor din cadrul autorităților care lucrează cu copiii, dar și consiliere și îndrumare privind diversele probleme pe care copiii le întâmpină (de exemplu: Cyberbullying, amenințări, șantaj, expunerea datelor personale). 

linie-rosie.png

gefco_logo.pngGEFCO România  este un susținător de nădejde, încă din anul 2016, al programului de reducere a mortalității infantile– Fiecare Copil Contează. Prin contribuția GEFCO România, Salvați Copiii a putut dota cu echipamente vitale celor mai mici dintre noi: Maternitatea Bucur, Spitalul Clinic de Urgență pentru copii Grigore Alexandrescu.



linie-rosie.png

DPworld.jpgDP WORLD Constanța este un susținător de bază al programelor Salvați Copiii implicându-se în activitățile Organizației în mod constant. Compania a susținut atât programul împotriva violenței cât și Festivalul Brazilor de Crăciun sau Fiecare Copil Contează. Împreună cu DP WORLD Constanța am dotat Maternitatea Spitalului din Medgidia cu echipamente performante pentru nou-născuții prematur. 


linie-rosie.png

58318da7181de.jpgFOX COM s-a alăturat proiectului Salvați Copiii de reducere a ratei mortalității infantile începând cu anul 2018 unde compania a susținut financiar dotarea cu aparate performante atât Spitalul Clinic de Urgență pentru copii Grigore Alexandrescu cât și Spitalul Județean de Urgență Călărași.



linie-rosie.png

download.pngPROFI România este alături de Salvați Copiii prin intermediul campaniei ,,Te costa 0 lei sa ajuti un copil’’, în cadrul căreia clienții Profi puteau scana și alege cauza socială spre care punctele cumulate pe bonul de cumpărături să fie direcționate. Astfel, PROFI România este alături de proiectele Organizației, și, mai ales susține drepturile copiiilor din România.


linie-rosie.png
5576.jpgBanca Comercială Romană (BCR) este unul dintre cei mai vechi susținători, sprijinind financiar, an de an, activitățile educaționale oferite copiilor din comunitățile defavorizate, prin sponsorizarea Festivalului Brazilor de Crăciun, cel mai mare eveniment de strângere de fonduri al organizației.


linie-rosie.png
1200px-Carrefour_logo_no_tag-svg.png
Carrefour sprijină programul de reducere a mortalității infantile - Fiecare Copil Contează prin proiectul Maternal & Children Health.Prin contribuția Carrefour, Salvați Copiii România are drept scop imbunătățirea sănătății și a statusului nutrițional al gravidelor, mamelor și copiilor sub 5 ani din comunitățile dezavantajate pentru a atinge obiectivele: îmbunătățirea cunoștiințelor despre supravegherea sarcinii, despre importanța controlului medical periodic al nou-născutului și copilului mic, despre naștere și despre alaptare a gravidelor și mamelor din cele 26 de comunități, prevenirea sarcinilor nedorite la adolescente prin informarea și creșterea cunoștințelor despre sănătatea reproducerii, ameliorarea statusului nutrițional al gravidelor, al mamelor care alăptează și al copiilor sub 5 ani din cele 26 de comunități, pregătirea gravidelor și mamelor pentru naștere, îngrijirea și hranirea copilului, sensibilizarea mamelor despre importanța nutriției în dezvoltarea copilului.

linie-rosie.png

cora_large.jpgCora Sun Plaza este una dintre companiile care a promovat, de-a lungul timpului, prin propriul exemplu, principiul responsabilității sociale. Prin intermediul donațiilor făcute prin campania ,,Luna inimilor deschise’’ , s-a achiziționat un echipament performant pentru supraviețuirea celor mici, din maternitatea Bucur, București. A urmat dotarea Spitalului Cantacuzino din București cu un ventilator de suport respirator performant, 2018, donație realizată cu sprijinul Cora Sun Plaza.

linie-rosie.png
images.pngDorna s-a alăturat organizației Salvați Copiii în sprijinirea programului de reducere a mortalității infantile – Fiecare Copil Contează. Prin campania inițiată de Dorna „Grijă pentru copii”, in perioada 2013-2016, 43 de maternități din România au fost dotate cu 70 de echipamente de specialitate necesare îngrijirii medicale a copiilor născuți prematur.  În 2018, împreună cu Dorna am lansat campania ,,Job de o secundă Dorna și Simona Halep pentru dotarea cu incubatoare a maternităților din România.


linie-rosie.png
download.jpgGSK România este un susținător de nădejde al programului de reducere a mortalității infantile – Fiecare Copil Contează. În urma campaniei ”Zâmbește România”, desfășurată de Organizația Salvați Copiii cu suportul GSK România, 594 de copiii cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani din comuna Oșești (județul Vaslui); comuna Ibănești, Hilișeu, Albești, Avrămeni, Cristești și Unțeni (județul Botoșani ) și Săbăoani (județul Neamț), au beneficiat de consult dentar și tratamente stomatologice.

linie-rosie.png

download-(1).pngFundația IKEA susține financiar proiectul “Șanse egale pentru toți copiii într-o societate fără discriminare”. Proiectul are ca obiectiv prioritar reducerea discriminării împotriva a trei dintre cele mai vulnerabile grupuri de copii  - copiii de etnie Roma, copiii cu cerințe educaționale speciale, copiii cu risc de a dezvolta o problemă de sănătate mintală, prin dezvoltarea unor programe de educație și servicii de sănătate accesibile, precum și prin aducerea în comun a tuturor factorilor de decizie din domeniul educației, sănătății și protecției copilului, în vederea generării de soluții eficiente.
 

Mai multe în această secțiune