Skip to main content
a235f6ce-d845-428f-aa85-b22d4d0beb43.jpg.webp

Galeria brazilor, ediția 2019

Ediția 2019 a Festivalului Brazilor de Crăciun a avut loc în data de 12 decembrie la Stejarii Country Club și a strâns fonduri pentru educația școlară a 5.000 de copii, beneficiari ai programelor Școală după Școală.

Fie că este vorba de un brad realizat din sticlă, metal, piatră sau hârtie, toți brazii spun povești pline de speranță și bunătate – sunt bucăți din sufletul designerului menite să aducă un strop de bucurie și zâmbet pe chipurile copiilor din mediile sociale defavorizate. 

Doina Levintza - Prețioasa 

Există o perioadă în viață când înveți să oferi și să împărtășești lucruri cu cei din jur. 

Acest brad, care se numește Femeia prețioasă, simbolizează viața și călătoria femeii care și-a trăit viața bucurându-se și profitând de tot ce i-a oferit aceasta, și-a trăit viața adunând momente prețioase. Și, ca orice lucru de valoare, acesta trebuie împărtașit.  

În această seară ea se află aici pentru a oferi celorlalți un Crăciun magic prin apariția ei sclipitoare. Oferind totalmente luminile și strălucirea acestei sărbători pentru copiii care au nevoie de visuri care se vor împlini.  




Anca Fetcu Lupu, cu sprijinul Delaco – Lumi paralele 

Bradul creat anul acesta vorbește despre copii și despre cum le putem da aripi sau cum le putem lua dreptul la iubire, la viață, la exprimare. Bradul ne îndeamnă la reflecție.  

Dacă îl privim dintr-un anumit unghi, reușim să vedem doar partea frumoasă, plină de culoare, noblețe. Rășina perfect transparentă reprezintă protecția și iubirea familiei: pene colorate, flori, păsărele, filoane de aur înconjoară copilul. 

Însă povestea se termină brusc. Din alt unghi, în afara zonei de protecție, vom vedea partea întunecată, în care copiii sunt reduși la tăcere, uniformizați. Pentru acești copii luptăm și lor dorim să le oferim iubire și condiții pentru a înflori la fel ca cei norocoși. 

Anca-Fetcu-Lupu.jpg 


Nicu Bocancea & Florăria Iris - Transparency 

Pentru al treilea an consecutiv, Florăria Iris, împreună cu Nicu Bocancea, este alături de Salvați Copiii în încercarea de a le dărui copiilor șansa la o educație cât mai bună. De Crăciun, să ne deschidem sufletul și inima, să fim alături de cei mai puțin norocoși dintre noi și să susținem dreptul la educație. 

Realizat din linii drepte și zone transparente, cu detalii vegetale și mici accesorii de Crăciun, construcția arhitecturală a bradului reflectă deschiderea pe care trebuie să o avem cu toții către cei din jur și problemele lor. Este un îndemn să dăruim, să fim mai buni, mai calzi, cu sufletele deschise și curate! 

Nicu-Bocancea.JPG 


Ioana Ciocan & Art Safari București – Blue Hope 

Prin Blue Hope, Art Safari pune o întrebare, menită să nu se ascundă în spatele artificiilor și ghirlandelor: de ce doar de Crăciun să fii mai bun? Ce lumină sălășluiește în această sărbătoare și aduce oamenii atât de aproape?  

Cronologic, povestea bradului este formată din două etape: etapa-totem, unde au fost strânse materialele și legate întru totul ca o metaforă a aducerii la viață, în plină eterogenitate; etapa a doua în care a fost poleit: etapă necesară cosmetizării, care face referință la căutarea unui ideal și la apropierea de absolut. 

Din punct de vedere estetic, bradul este o operă de artă Supercontemporană, născută în atelierul unui tânăr artist ce-și propune o altfel de abordare: Cătălin Velea (n.1997). Mai mult decât un brad de Crăciun, povestea creației Art Safari este un conductor cultural al speranței.  

Ioana-Ciocan.jpg 


Adela Pârvu & arh. Andreea Beșliu - Aspirație 

Un brad care simbolizează aspirația către frumos, bine și adevăr, spre a deveni oameni mai buni, care să construiască o lume unde toți copiii să aibă șanse egale. Trebuie să le oferim copiilor o bază solidă, care să-i ajute să se ridice tot mai sus, să-i hrănim cu lumina sufletelor și minților noastre, să ne implicăm cu toată energia pentru ca direcția lor să fie către vârful valorilor universale. De noi depinde prezentul copiilor și viitorul lor ca adulți. Să le facem viața să strălucească! 

Bradul este executat în atelierul lui Filip Barbălată. Bradul are înălțimea de 2,20 metri și o bază de un metru și este realizat din lemn finisat auriu. Decorațiunile luminoase vin să evidențieze alura simbolică a celor 65 de elemente verticale din care este compus bradul. Construcția este una arhitecturală care sugerează, prin volumetrie, aspirația către o lume conectată, unde baza șanselor să fie luminată, astfel ca fiecare copil să se ridice cât mai sus pentru împlinirea propriului potențial și astfel să contribuie la o societate conștientă și responsabilă pentru noi toți. 

Adela-Parvu-si-Andreea-Besliu-(1).jpg 


Stephan Pelger & Agnes Mattis-Teutsch, cu sprijinul CLUB MED – Bradul miracolelor 

Cel mai frumos cadou în preajma sărbătorilor este prezența unui brad al miracolelor. Acesta nu este doar un simplu brad, ci este unul care ne povestește despre toate tristețile acumulate în această perioadă de către copiii fără posibilități, dar în același timp este și un brad care răspândește fericire în rândul celor mici și mari!  

Împreună, cu forțe unite, putem realiza magie, ne putem baza unii pe ceilalți și putem dărui bucurie prin artă!  

Bradul cunoscutului designer Stephan Pelger este al 15-lea pe care îl crează an de an, de data aceasta împreună cu pictorița Agnes Mattis-Teutsch. Viziunile creative ale designerului și ale artistei se contopesc într-o lucrare de dimensiune, explozie de culori și creativitate artistică! Agnes Mattis-Teutsch provine dintr-o familie renumită de artiști din Transilvania, străbunicul fiind contemporan și prieten cu Pablo Picasso, având expoziții comune cu acesta. Bunicul și tatăl ei sunt, de asemenea, artiști foarte cunoscuți, ea moștenind talentul, fiind a 4-a generație. Despre Stephan Pelger se știe că este un susținător al acestei gale caritative.  

Împreună putem face miracole pentru Crăciunul anului 2019! 
Crăciun fericit tuturor! 

Stephan-Pelger-Agnes-Mattis-Teutsch.jpg 


Laura Hîncu și Lights&Magic - millennium3ree 

Vrei să trăiești o sărbătoare a Viitorului? 
Hai să privim spre un Crăciun pe care îl vor trăi urmașii noștri. Cum arată bradul lor? 

Exact la fel ca millenium3ree - un brad inteligent, care reacționează la sunete și voci, completând atmosfera oricărei mese în familie prin lumină și muzică. Deși tehnologia face parte din el, bradul promovează umanitatea, reprezentând o societate echilibrată, în care cei mari, fie că vorbim de părinți sau de companii, îi susțin pe cei mici, așa cum globurile mari susțin structura și stabilitatea bradului. A 

m ales să îmbrăcăm bradul viitorului în mătase și cașmir, cele două materiale nobile, obținute din surse regenerabile pentru a “ne obliga” să construim încredere în societate și să contribuim la un viitor frumos, conform dictonului francez “noblesse oblige”

Laura-Hincu-(2).jpg 


Tudor Laban & Obsentum - Gifts of Joy 

Ne înconjoară, ne inspiră, ne motivează. 
Lumea e plină de culoare, iar culorile sunt cele mai frumoase motive de bucurie. Așa că vrem să dăm mai departe bucurie prin culoare. Și am așezat sub o cupolă conică albă cu un mijloc transparent, sfere în culorile care inspiră dragoste (roșu), fericire (galben), încredere (albastru) și speranță (verde). Și păstrând cu grijă culorile, păstrăm și bucuria, chiar în interiorul bradului. 




Iulia Totoianu & Libris.ro - Șansă 

Două perspective, două vieți, două destine, ghidate de prezența, respectiv absența unui singur element: lectura

Bradul de anul acesta este metafora a două vieți aflate în antiteză. Cele două peisaje agățate de tulpina bradului spun poveștile a doi copii, a două suflete egale în aparență, însă atât de diferite în esență. Diferența dintre cele două vieți o face lectura și accesul la educație, așa cum diferența dintre cele două peisaje este marcată de cărți.  

O parte a bradului este exemplificarea vieții susținută de cărți și educație. Este un mediu în care succesul face parte din grila rezultatelor, iar lecturile servesc drept trepte spre atingerea idealului. Este un peisaj plăcut, luminos, imaculat și rafinat, creat cu ajutorul cărților și al poveștilor. Este imaginea unei vieți construite din cuvinte, gânduri, teorii, puse laolaltă de perseverență și dedicare. Este șansa care face diferența. 

Cealaltă parte a bradului este tabloul vieții lipsite de cărți, educație și frumos. Este povestea unui suflet pierdut care duce o existență fără instrucțiuni, fără direcție sau susținere. Cărțile au fost înlocuite de trepte alunecoase, funiile sunt făcute din materiale grele, aspre și chinuitoare, iar fiecare pas ajunge să fie din ce în ce mai dureros. Imaginea este cruntă și confuză, așa cum este o viață fără lectură. 

Iulia-Totoianu.jpg 


Dorin Negrău – Dar din dar 

Educația și Șansa la Viață sunt daruri divine, pe care nimic și nimeni nu are dreptul să ni le ia. 

Căldura căminului părintesc, blândețea și înțelepciunea unui dascăl, cele mai mici daruri primite sub cetina bradului de Crăciun sunt câteva din amintirile unui copil, indiferent dacă a fost sau nu favorizat de soartă. 

Noi, adulții, putem să nu fim indiferenți și să oferim mai multe amintiri plăcute unui copil prin darurile și sansa la educație pe care le oferim de câte ori este nevoie. Dar din dar ne face să fim mai  buni cu semenii noștri. 

Dorin-Negrau.jpg 


Omid Ghannadi, susținut de Emisiunea La Măruță – Rădăcini 

Povestea dintre Omid și Festivalul Brazilor a început deja de câțiva ani, iar întâlnirea lor se oglindește în proiectele gândite de la an la an. Așa cum a obișnuit, fiecare brad vine cu o identitate proprie și are câte un mesaj puternic în spate, care a găsit succesul de fiecare dată.  

Anul acesta, lui Omid i s-a alăturat Cătălin Măruță, s-au unit deci, doi oameni care știu să vândă frumos povești de bine. Împreună vor dărui experiența unui proiect susținut de idei simple în aparență, însă puternice în manifest. 

Când ne gândim la bradul de Crăciun, ne gândim la familie, la cămin, la căldură sufletească și serenitate; când ne-am gândit la unitatea acestui peisaj, ne-am agățat de un cuvânt simplu, de o idee, de rădăcini. Acestea ne statornicesc pe noi, familiile noastre,  întreaga lume, nu putem funcționa dezrădăcinați. Motiv pentru care proiectul nostru e strâns legat de acest concept și pentru a-l realiza ne vom ridica în fapt la înălțimea acestui puternic mesaj, pregătind o surpriză, care să ducă întreaga experiență într-un tărâm al reflecției profunde. 

Omid-Ghannadi.jpg 


Octavian Roman - Creativ Interior, cu sprijinul Piastrelle - Basm. Joacă. Culoare 

Lucrarea de anul acesta simbolizează oglindirea copilăriei în bradul de Crăciun, creat într-un stil glamour - de sărbătoare, un basm gravat pe suprafața oglindită, ce spune o poveste care te poartă departe. 

Globul de sticlă este un decor de sărbători în sine, cu accesorii semiprețioase, simbol al luminii sărbătorilor de iarnă, ce veghează sufletul copilăriei și care mereu bucură fețele copiilor. 

Octavian-Roman.jpg 


Justinian  Scărlătescu & ArtROTARY CIȘMIGIU - Amintiri 

Iarna pe uliță la săniuș, cu ninsoarea din preajma sărbătorilor de iarnă și mirosul colacilor pregătiți de bunica sunt amintirile copilăriei noastre, care ar trebui să fie amintiri din vacanțe ale tuturor copiilor, conectându-i la modul de viață simplă din satele românești, alături de prieteni noi și vechi. 

Rotary Cismigiu își dorește să aducă cât mai mulți copii proveniți din medii defavorizate în contact cu frumusețile naturale și obiceiurile tradiționale din țara noastră, oferind aceste picturi reprezentative, realizate de către copiii din programul ArtROTARY. 

Justinian- Scarlatescu.jpg 


Ioana Uretu & Metropolitan Jewelry – Blossoming angels 

Ce ne leagă pe noi, Ioana și Metropolitan, este obsesia pentru inocență, pentru aripile de îngeri care, de altfel, este și identitatea companiei. 

Copiii sunt toți ca niște îngeri și, ca și florile, înfloresc pe măsură ce cresc. Le cresc aripile inocente ca să-și poată lua zborul în viață! 
Iar noi, adulții, suntem datori să le fim alături până când aripile li s-au deschis și pot zbura singuri. 

Bradul este realizat cu flori naturale uscate, care rezistă foarte mult timp și culoarea este preponderent albă, culoarea inocenței sufletului de copil! 
Bradul se oferă cu 3 bijuterii din argint Metropolitan Jewelry:

  • un colier lung superb, numai bun de purtat la ținutele de sărbători
  • o pereche de cercei candelabru
  • o brățară care să întregească ținuta cu un sparkle special.





Dhaniel Nora, cu sprijinul Sephora – Șiragul de amintiri 

Punem mare preț pe amintiri. Probabil pentru că tot ceea ce am trăit își pune amprenta asupra noastră. E normal. Chiar dacă nu trăim prinși în trecut, suntem definiți de tot ceea ce am experimentat.  

Copiii ar trebui să adune doar zâmbete și veselie. Amintirile lor trebuie să fie despre dragoste și educație. Pentru că doar acestea sunt cel mai bun fundament pentru o lume mai bună. 




Mihaela Bachmann - Victoria & Albert Christmas Tree 

Bradul ne poartă cu gândul spre vremuri îndepărtate și pline de farmec. Este anul 1841 și prințul consort Albert de Saxa-Coburg-Gotha îi dăruiește cadou soției sale, regina Victoria a Marii Britanii, pentru prima dată un brad de Crăciun pentru a-l decora, așa cum era tradiția în țara sa natală, Germania. La curtea britanică este forfotă: până atunci brazii nu se împodobeau în casă, iar ca decor se foloseau crenguțe de brad și vâsc. Albert reușește să le transmită tuturor spiritul Crăciunului și ce înseamnă el mai frumos: încântare, familie, tradiții, acel moment magic din an când totul este perfect.  

Povestea bradului începe cu Victoria și Albert, ce patinează pe lacul de la Frogmore House și continuă cu atmosfera de sărbătoare care pătrunde ca o lumină în casele oamenilor. Este vremea pregătirilor de Crăciun, iar nerăbdarea care îi cuprinde pe toți este simbolizată printr-un calendar de Advent format din 24 de căsuțe ce reprezintă cele 24 de zile de așteptare a momentului magic din an. Regăsim ornamentele de brad folosite în epoca victoriană și confecționate manual din bumbac, hârtie frumos decorată, lână, mătase, lemn, tragacanth, sticlă pictată și beteală strălucitoare. În vârful bradului se află un înger specific orașului Nürnberg, pentru că în perioada respectivă îngerii simbolizau inocența și puritatea copilăriei.  

Este un brad-poveste care îmbină armonios cele două culturi: britanică și germană; este un brad despre iubire, romantism, tradiții și sărbătoare. Este o frumoasă lecție de istorie, documentată printr-o inedită vizită în Germania la Muzeul Crăciunului din Rothenburg ob der Tauber și la Muzeul Jucăriilor din Nürnberg. Pentru că, până la urmă, tradițiile sunt cele care ne dau identitate, stabilitate și speranță. 

Mihaela-Bachmann.jpg 


Ana Mohonea & Maria Mohonea – Architectural Christmas - KLIMT - Bradul care se va transforma în 50 de tablouri 

Darurile de Crăciun reprezintă încă din copilărie cea mai mare bucurie trăită odată cu desfacerea cutiilor de cadou de sub tradiționalul brad. 

Anul acesta, bradul prezentat se arată ca o suprapunere de vise și de dorințe materializate din cutii de cadou pictate manual cu pigment de aur și foiță de aur pentru a sublinia strălucirea magică a Crăciunului și pentru a ne conduce într-o lume de vis, o lume în care toate dorințele se împlinesc. Cutiile care reprezintă cadourile și speranțele ce se vor îndeplini pentru copii în anul ce urmează au la rândul lor un dublu obiectiv, acela de a-i bucura atât pe copii, cât și pe cei care le oferă acestora bucurii, de aceea fiecare latură a cutiilor se poate transforma în viitoare tablouri, care prin căldura picturii vor aminti de faptele bune săvârșite.  

Bradul este format din 25 de cutii care înfățișează peste 50 de posibile tablouri inspirate din lucrările lui Gustav Klimt, esențializate și abstractizate în manieră proprie. Bradul este însoțit încă de la început de un tablou care arată ce poate deveni bradul după perioada sărbătorilor de iarnă. Culoarea predominantă folosită în realizarea bradului este auriu, tema fiind inspirată de perioada aurie a lui Gustav Klimt. Luminozitatea creațiilor lui de artă se reflectă prin compoziția geometrică a acestora, atât la nivel de formă, cât și la nivel de model, iar folosirea culorii auriu poate fi interpretată ca un simbol al căldurii, astfel încât tema subliniază magia atmosferei de Crăciun într-un spațiu feeric, un spațiu cu adevărat bogat în ceea ce contează cu adevărat. 

Un brad de aur vă așteaptă să dăruiți lumina de care au atât de multă nevoie sufletele de aur ale copiilor de la Salvați Copiii. 

Ana-Mohonea-Maria-Mohonea.jpg 


Alina Alexe - DecorAktiva & Mara Mura – Noduri de fapte bune 

Fiecare faptă bună cântărește cât tot aurul din lume. Altfel spus, nu are preț. Imaginați-vă că fiecare faptă bună inspiră măcar două alte fapte, care la rândul lor devin un exemplu pentru altele asemenea. Ați prins ideea, este un principiu simplu care ar putea schimba nu doar un om sau o comunitate, ci o lume întreagă.  

Fiecare nod pe care l-am făcut în macrame reprezintă o faptă bună, în total sunt câteva mii de noduri. Mai mult decât suficiente pentru cei ce află acum povestea bradului “Noduri de fapte bune”. Vă invităm pe fiecare dintre voi să vă însușiți câte un nod din cele ce formează bradul, să îl duceți mai departe în anul care stă să vină, sub formă de faptă bună pe care să o alegeți la momentul potrivit.   

Nodurile noastre din macrame nu stau întâmplător pe o bază solidă din lemn ce sugerează un brad. În cultura populară, bradul este simbolul vieții: vertical, mereu verde, nu moare și nu reînvie. Semnificația bradului se extinde astfel și asupra visului nostru de fapte bune care să preia toate aceste însușiri și să le aducă în tot ceea ce facem bun și frumos.  
Să înnodăm împreună cât mai multe fapte bune! Și să începem de acum!  

Alina-Alexe.jpg 


Arh. Miruna Ardelean & Atelierele ILBAH – Bear Hugs Tree – Brave. Equality. Alive. Rebirth. Happiness. Unity. Gratitude. Special 

Arh. Miruna Ardelean, împreună cu Atelierele ILBAH, se alătură cu propria creație Festivalului Brazilor de Crăciun. Bear HUGS Tree l-am numit noi, iar povestea pe care o spune brăduțul #AteliereleILBAH este una deosebită, întrucât transmite ideea de inocență, puritate, bucurie și împlinire, specifică copilăriei. Designul reprezintă o combinație arhitecturală unică între spațiu și lumină. 

La bază este o lampă exclusivistă cu efect de cromoterapie, marca Artemide Metacolor semnată de designerul Ernesto Gismondi. Elementul surpriză care face bradul nostru atât de deosebit este însă reprezentat de mulțimea de ursuleți polari așezați cu precizie în jurul lămpii. Aceștia pot fi ulterior dăruiți unor copii. 

Alege să transmiți mai departe bucuria Crăciunului donând mai departe ursuleții și decorează-ți spațiul cu frumoasa lampă Artemide! 

Arh-Miruna-Ardelean-(1).jpg 


Giulia, Ciprian Vlaicu & Andrei Coman, cu sprijinul ROMAERO – Aripi pentru visuri 

Crăciunul ne aduce timp de povești și de speranță, timp de visare și de imaginație nemărginită, timp în care nimic nu e imposibil. 

În ziua în care cu toții credem în magie, bradul nostru spune o poveste despre puterea fiecăruia dintre noi de a fi extraordinari, despre curajul de a visa dincolo de limite și despre cum visătorii de azi pot construi mâine o lume mai bună pentru noi toți. Trei artiști, arhitectul Ciprian Vlaicu, unul dintre urmașii marelui Aurel Vlaicu, alături de actorul și designerul Andrei Coman, artista Giulia și o echipă tehnică a celei mai mari companii din industria aerospațială românească, au transformat părțile componente ale unor aeronave care și-au încheiat zborul într-o inițiativă menită să dea aripi. Cu 60 mii ore de zbor și mai mult de 35 milioane de mile prin cer, „Aripi pentru visuri” este singurul brad care a înconjurat Pământul de peste 1200 ori. 

Inspirat de poveștile pionierilor aerului, Vuia, Vlaicu și Coandă, trei români vizionari care au redefinit posibilul dar și de istoria performanței românești în industria aeronautică, construită pe parcursul unui secol la ROMAERO, bradul „Aripi pentru Visuri” reprezintă speranța aceluiași viitor excepțional pentru toți copiii României. 

Ciprian-Vlaicu-Andrei-Coman-(2).jpg 


Alexandra Nicula & arh. Alina Drăgan - Art Interiors, cu sprijinul MAER – De la origine către infinit 

Prin materialele folosite, bradul este o reprezentare simbolică a copilăriei și a educației copiilor: marmura albă, ca simbol al purității și jaspul verde cu aur, învestit, din timpurile dacice, cu virtuți magice. 

Parcursul de la origine către infinit poate fi al fiecăruia dintre noi, prin educație. Cuvântul ‚educație’ derivă din cuvântul latinesc "educatio", însemnând creștere, hrănire, cultivare; astfel, la naștere natura înzestrează copilul cu "semințele științei, ale moralității și religiozității", însă ele devin un bun al fiecărui om numai prin educație. 

Aurul, in descântecele românești, este un simbol al purității, sănătății și al frumuseții, așa cum este sufletul copiilor. Jaspul, pe de altă parte, în vechime, era folosit pentru a alunga spiritele rele și a-l proteja pe cel care îl purta, fiind, de atunci, un simbol al ocrotirii, asemenea părintelui, școlii și societății, în ansamblu, care îl protejează, dezvoltă și îl îndrumă pe copil. 

Aceste elemente simbolizează valoarea cu care învestim copilăria, copiii fiind comoara cea mai de preț a unei națiuni, singurii care pot duce mai departe tradițiile și cultura națională, către infinit. Bradul este prevăzut, la bază, cu un ceas din jasp verde, cu aur, care reprezintă parcursul nostru în viață (cu simboluri reprezentative ale Patrimoniului Românesc) și care va putea fi folosit de către cumpărător.     

Alexandra-Nicula-arh-Alina-Dragan.jpg 


Laura Olaru – Bags with hope 

Când am creat "Bags with hope", m-am gândit la minunile pe care le pot face oamenii pentru oameni, la iubirea cu care ar trebui să fim înconjurați toți. 

În gențile miniatură am pus speranța, speranța că, într-o zi, copiii noștri nu vor mai suferi pentru nimic și vor avea acces la educație și o viață frumoasă, la fericire. 

Laura-Olaru.jpg 


Manuela Pungan & Victoria Gallery – Shape of fashion 

Bradul propus de designerii români aflați sub umbrela Victoria Gallery schițează, simbolic, tot ceea ce înseamnă moda în prezent: autenticitate, forme atipice, mister, libertate. Un decor atipic, de sărbătoare, reprezintă o creație ce naște sute de interpretări, toate spectaculoase indiferent de unghiul din care privești.  

Moda dăruiește, în fiecare sezon, speranță, noutate, reinventare, iar acest brad este simbolul perfect pentru valorile de care merită să ne bucurăm mai ales la final de 2019. 

Prin sprijinul brandurilor din galeria noastră, bradul se oferă cu o serie de cadouri, respectiv un tricou Manuri, o pereche de pantaloni Parlor, un top Murmur, o pereche de pantofi Hardot, o brătară pe șnur Sofija Jewelry, un accesoriu de geantă din blană naturală Paisi, un hanorac PNK Casual, un pulover Monarh, o cămașă Iiana și un costum de baie Noire Swimwear.  

Manuela-Pungan.jpg 


Mihaela Bălan & Anastasia Beverly Hills – EYE see Christmas! 

Creația aflată sub semnătura ABH România reunește impactul de neegalat și armonia trăsăturilor care ne fac umani. 

Frumusețea este în ochii fiecăruia, la fel și lumina ce poate schimba perspective.  

”Bradul” conturat de Anastasia Beverly Hills își propune să îi sensibilizeze pe privitori atunci când se află față în față cu simbolul echilibrului în tot și toate. Bradul vine însoțit de 10 palete de make up Aurora și 10 palete Prism. 

Mihaela-Balan.jpg 


Șerban Porupca & Rogue8 Store - Marceline 

Marceline este cel mai ușor și vesel brad, creat din puf, pene și lumini.  
Marceline nu are gravitație.  
Marceline iți umple camera de veselie.  
Marceline îți zâmbește în fiecare noapte. 
Marceline păstrează în penele lui toate gândurile azurii și le transformă în corai. 
Marceline este glam, cool și trendy. 

Marceline este o poezie vizuală, o comedie într-un singur act.  
Sărbătorile lângă Marceline se vor transforma într-o fiesta de zâmbete, dans și bunăstare.  
La mulți ani! 

Serban-Porupca.jpg 


Ioana Șucu & ClassIN – Oglinda fermecată cu iubire 

Festivalul Brazilor de Crăciun a fost întotdeuna unul dintre evenimentele mele preferate, încă de acum 12 ani, când am însoțit-o pe mama prima dată. Pentru mine nu este doar un eveniment, ci o întâlnire a sufletelor frumoase care, de fiecare dată, scriu o poveste pentru niște copii minunați! 

Bradul meu de anul acesta este o poveste cu…tâlc. Este un concept compus dintr-o oglindă și o inimă. Oglinda Bel.vedere, un obiect de design versatil, care poate fi decorată în funcție de anotimp, sărbătoare sau starea de spirit, alături de un pouf sub formă de inimă - numit, cum altfel, decât “Love”, creat de designerul Joel Escalona și inspirat din pop art-ul lui Andy Warhol. 

Ideea pe care am vrut s-o transmit prin intermediul obiectelor de design, puse într-un context nou, este următoarea: am construit un simbol pentru ceea ce eu cred că înseamnă un viitor mai bun pentru copii. Viitorul lor începe cu o imagine mai frumoasă despre sine: să te vezi în oglindă mai frumos, mai bun, mai puternic, să-ți vezi viitorul înfrumusețat și să ai puterea de a crede în el. Oglinda decorată cu globuri și ghirlande alături de o inimă primitoare construiesc un concept al speranței și încrederii în potențialul fiecăruia. A ști să te privești cu bunătate, să te vezi frumos e prima condiție ca să înveți să te iubești și să-ți dai șanse să evoluezi, să aspiri, să te proiectezi, să visezi, să îndrăznești. 

Aș vrea ca bradul meu să le transmită copiilor următorul mesaj: "Ești frumos și bun, copile, doar uită-te în oglindă!

Ioana-Sucu.jpg 


Arh. Roxana Dan & Maria Ghement - Lisa & Co – Light Structure 

Nu se știe exact de unde a luat  naștere obiceiul bradului de Crăciun, ce știm este că se spune despre brad că este un pom al vieții, fiind considerat un arbore sfânt, pentru că vârful său se îndreaptă spre înaltul cerului, iar ramurile lui rămân mereu verzi. Noi am încercat să găsim o semnificație a noastră, personală, atunci când am conceput acest brad. Pentru noi simbolizează lumina, căldura – bradul nostru este o structură care reunește în jurul ei familia, copiii din casă și prieteni dragi. 

Bradul luminat și decorat este poziționat la loc de cinste în casă și ne adună în jurul lui. Este zvelt și viguros, dar în același timp sensibil, prin podoabele alese. Bradul transmite acest antigonism puternic și totuși fragil. Această dualitate a fost exprimată prin materialitatea bradului nostru, realizat dintr-o țesătură subițre de sârmă, firavă în aparență, dar puternică în realitate, purtând pe ramurile sale emoțiile întregii familii.  

Structura, care te duce cu gândul la armatura unei clădiri de beton, este realizată din sârmă aurie, simbolizând astfel un obiect prețios, cu care ne împodobim casele în cel mai frumos moment al anului. Sutele de luminițe cu care este împodobit simbolizează lumina, căldura, bucuria și speranța. 

Roxana-Dan-Maria-Ghement-(1).jpg 


Mihai Veg & Ioana Goția-Ciurea - Prototip Studio & TIFF – Bradul CON 

Dorințele, intențiile bune, planurile, toate prind formă și avânt când se întâlnesc unele cu altele, când oamenii potriviți conlucrează.   
Bradul CON realizat de Prototip Studio, cu sprijinul TIFF, este despre valoarea creată de elementele unui întreg, care prind contur și forță atunci când se îmbrățișează. 

Mihai-Veg-Ioana-Gotia-Ciurea.jpg 


Remus Gabor & Raluca Maria Aionițoaie-Coven Ground, cu sprijinul Canon - Crăciunul din fiecare zi 

Instalația creată de scenograful Remus Gabor, în parteneriat cu Canon, îmbină tehnologia cu emoțiile faptelor bune făcute în fiecare zi, nu doar de Crăciun.  

Bradul Canon este o sculptură cinetică din lemn, de 2,5 metri înălțime, drapată în catifea verde, care are montate drept “globulețe” fotografii care surprind bucuria copiilor la școală, acolo unde ar trebui sa aibă acces fiecare copil, indiferent de contextul social în care se află.  

Creația scenografului Remus Gabor, cunoscut pentru lucrările sale din zona teatrului de copii și a filmului de artă, Bradul "Crăciunul din fiecare zi", transmite importanța implicării continue în educația copiilor. Dinamica bradului – prin rotația axului central, transpune mesajul în care Canon crede: “Interesul superior al copilului este primordial pentru a-i oferi acestuia toate șansele la o dezvoltare armonioasă!” 

» Prezentarea video a bradului "Crăciunul din fiecare zi"  

Remus-Gabor-si-Raluca-Maria-Aionitoaie.jpg 


Salvați Copiii, cu sprijinul Ștefaniei Mircea – Povestea bradului 

Sărbătoarea Crăciunului umple cu bucurie sufletele a milioane de oameni, mai ales copii, care păstrează amintirea clinchetului de clopoţei și a fericirii simțite până la sosirea următorului an. Bradul devenit vedeta sărbătorilor de iarnă oferă una dintre cele mai frumoase imagini de Crăciun, aceea a familiei reunite și a iubirii.  

Prin bradul realizat în acest an, dorim să vă aducem aminte de căldura oferită de cei dragi de sărbători, de frumusețea tradițiilor și de bucuria darurilor aduse de Moş Crăciun. 

Bradul-Salvati-Copiii.jpg 


LINE-MEDIUM.png 



Festivalul Brazilor de Crăciun, ediția 2019


Ediția 2019 a Festivalului Brazilor de Crăciun a avut loc în data de 12 decembrie la Stejarii Country Club și a obținut fonduri de peste 730.000 de euro pentru educația școlară a peste 5.000 de copii, beneficiari ai programelor Școală după Școală. 

Cea mai mare sumă licitată a fost pentru bradul creat de Omid Ghannadi, 180.000 de euro, un nou record înregistrat la Festivalul Brazilor de Crăciun. Acesta a fost achiziționat de către Kaufland România, Catena, Lidl, Beautik Haute Parfumerie și BCR. 

Brazii pentru ediția 2019 a Festivalului Brazilor de Crăciun au fost creați de:  
Doina Levintza  |  Anca Fetcu Lupu, cu sprijinul Delaco  |  Nicu Bocancea & Florăria Iris  |  Ioana Ciocan & Art Safari București  |  Adela Pârvu & arh. Andreea Beșliu  |  Stephan Pelger & Agnes Mattis-Teutsch, cu sprijinul CLUB MED  |  Laura Hîncu și Lights & Magic  |  Tudor Laban & Obsentum  |  Iulia Totoianu, cu sprijinul Libris.ro  |  Dorin Negrău  |  Justinian  Scărlătescu & ArtROTARY CIȘMIGIU |  Octavian Roman - Creativ Interior, cu sprijinul Piastrelle  |  Omid Ghannadi susținut de Emisiunea "La Măruță"  |  Ioana Uretu & Metropolitan Jewelry  |  Dhaniel Nora, cu sprijinul Sephora  |  Mihaela Bachmann |  Ana Mohonea & Maria Mohonea - Architectural Christmas  |  Alina Alexe - DecorAktiva & Mara Mura  |  Arh. Miruna Ardelean & Atelierele ILBAH  |  Giulia, Ciprian Vlaicu & Andrei Coman, cu sprijinul ROMAERO  |  Alexandra Nicula & Arh. Alina Drăgan - Art Interiors, cu sprijinul MAER  |  Laura Olaru  |  Manuela Pungan & Victoria Gallery  |  Mihaela Bălan & Anastasia Beverly Hills  |  Șerban Porupca & Rogue8 Store  |  Ioana Șucu & ClassIN  |  Arh. Roxana Dan & Maria Ghement – Lisa & Co.  | Mihai Veg & Ioana Goția-Ciurea - Prototip Studio & TIFF | Remus Gabor & Raluca Maria Aionițoaie-Coven Ground, cu sprijinul Canon 

Bradul Salvați Copiii, realizat de designerul Ștefania Mircea împreună cu voluntarii și copiii de la Salvați Copiii, a fost licitat contra sumei de 28.000 euro.  

» Vizualizează Galeria Brazilor pentru ediția 2019 a Festivalului Brazilor de Crăciun 


Comitetul de organizare al Festivalului Brazilor de Crăciun 

Adela Harnagea, Amalia Năstase, Andreea Godeanu, Andreea Raicu, Cătălina Porojan, Cristian Hordilă, Florentina Costea, Jean Paul Bottcher, Tereza Munteanu, Gabriela Alexandrescu. 



Festivalul-Brazilor-de-Craciun-1-(1).jpg


Sponsorii ediției 2019

LINE-MEDIUM.png


SPONSOR DIAMOND

 

Logo-Deutek-(3).pngCatena.png 
                                   Nuclear-Electrica.png 
LINE-MEDIUM.png


SPONSORI PLATINUM

Kaufland-(3).png    RBC_logo-(2).png       BCR-(1).png 

                        ClassIn-(2).png   Carrefour-Logo.png 
                          360-Revolution.png       Renovatio-(1).png 
                     

LINE-MEDIUM.png


SPONSORI GOLD


Beautik-Haute-Parfumerie.pngKultho.pngAtelierele-ILBAH.pngOne-United-Properties-(2).png 

      Banca-Transilvania.png        Hidroelectrica-(1).png               BASF-(2).png 


LINE-MEDIUM.png


SPONSORI SILVER

Altius.pngCEETRUS.pngDorna-(4).pngMaresi.png 
OTP.pngClifford-Chance-Badea-(2).pngSKYxs-(4).pngSYKES-Logo-Standard-RGB-Blue.png 
Tezyo-(2).pngLogo-COS.png     Logo-Magazinele-Next.pngOscar-(1).png 

              DPWConstanta.pngDexion.pngCanon-(1).png 
Pepco.pngPenny-(1).png102-the-address.pngMercedes-Benz-(2).png 

                                       
LINE-MEDIUM.png 

SUSȚINĂTORI 

Anastasia Beverly Hills | ANGELA OSADCZUK | APIVITA | Art Safari | ARTVERITY | Atelier Cologne    Batiste | BDG Import | Beauty DistrictBeautik Haute ParfumerieBon Bijou    Cade | CaliVita  |  InternationalChateau Vartely Cărți, Dulciuri și Flori | Centrul Shakti  | Château Vartely | Continental Hotel |  Country Spa Health & Beauty Retreat | Da Pino | DaVino |  Degusteria FrancescaDent Estet | Depozitarul Central | Dorin Negrău | Dorna | Dr. Organic - Inspirat din natură | Elena Perseil | Emagic |  Eventures | Fabrica de Cafea  | Friddi | Fudge Professional |  GETT'S SalonsGramont Cuisine & Wine Suter Palace | Hadar Chalet | Hotel Epoque |  Hotel Iaki | Kiehl’s | Laura Hîncu | Laura Olaru  | LibrisLIERAC PARIS LABORATOIRES | Lyria - Povestea ta pictată | L'Occitane | LURE STUDIO | Metropolitan Jewelry | My Geisha | Obsentum | Ogilvy | OWEAR | Paralela 45 | Purple Flowers | Restaurant L'Atelier | Sensiblu  | Sephora | SkinCode Switzerland | SKEYNDOR | Stephan Pelger | Suter Palace - Heritage Boutique HotelŞTEFANIA MIRCEA | Bijuteria Teilor | TIFF | Top Line România | UANDERFUL | Victoria Gallery  | Wild Olive |  Wunderman

MAI MULTE ÎN ACEASTĂ SECȚIUNE

Galeria Brazilor, Ediția 2022

Seara de Gală a Festivalului Brazilor de Crăciun, ediția 2022 va avea loc în data de 9 decembrie, la Muzeul Național de Artă al României.

Citește mai mult

Galeria Brazilor, Ediția 2021

Seara de Gală a Festivalului Brazilor de Crăciun va avea loc în data de 9 decembrie, la Muzeul Național de Artă al României.

Citește mai mult

Galeria Brazilor, Ediția 2020

Într-un format tehnic hibrid fără precedent, Festivalul Brazilor de Crăciun a reușit să aducă împreună artiști, designeri, companii și susținători, pentru a restabili dreptul la educație al copiilor vulnerabili, dramatic afectați de criză.

Citește mai mult
Donează acum
DONEAZĂ PENTRU DOTAREA MATERNITĂȚILOR CU ECHIPAMENTE MEDICALE