Și tu poți salva vieți! - Bucharest Family & 10K - Virtual Run

vineri 21 august 2020
La Salvați Copiii este mereu despre cum ce spune și numele. Aici facem tot ce se poate ca de la an la an tot mai mulți copiii să fie ajutați, indiferent de forma pe care o are pericolul la care sunt expuși. Din păcate, pericolul de moarte este cel mai dificil de înfruntat, mai ales când apare la doar câteva minute după ce copilul a văzut viața de dincolo de pântecul mamei.

Strângerile de fonduri ale Salvați Copiii sunt despre salvarea sufletelor celor mici, iar asta o înțeleg cel mai bine părinții sau rudele care au trăit pe pielea lor frica de a-și pierde copilul și care s-au rugat zile și săptămâni întregi în fața unui aparat.
 
Irina Zamfirescu participă de maratonul virtual din 22 august – Bucharest Family & 10K - Virtual Run, iar până acum efortul ei de a face cauza cunoscută ne-a adus mult mai aproape de targetul nostru de 15 000 euro pentru dontarea Spitalului Municipal A. Simionescu din Hunedoara cu un incupator pentru fragilele trupuri ale nou-născuților. Vă invităm și citiți motivația Irinei de a alerga cei 10 km și de a ajuta copiii veniți pe lume prea devreme.
 
„Fiecare dintre bebelușii care vor fi salvați prin această campanie va avea povestea vieții lui. De-aceea am ales în această campanie să evit îndemnurile abstracte de a dona, ci mai degrabă să spun povești reale din viețile oamenilor care au avut nevoie de incubator. Cred că în fiecare dintre oamenii din jurul nostru există un potențial donator și că stă în puterea noastră să le arătăm cum o problemă afectează în mod real viețile celor din jurul nostru. Ce am făcut aceste zile a fost să povestesc despre nepotul meu, despre mama lui (adică sora mea), despre emoții, pozitive și negative, prin care o familie trece atunci când se află în ipostaza de a avea o persoană iubită dependentă de o mașinărie, precum un incubator.
 
Cred că este vital să nu ajungem în zone de șantaj, precum „dacă vă pasă, atunci donați”. Nu cred în această strategie, și nici în validitatea propoziției. Nu cred să existe om care să fie indiferent la o dramă precum o viață pierdută din cauza lipsurilor din spitale. Dar știu că există oameni pentru care fiecare leu este aranjat de pe o lună pe alta, din cauza veniturilor reduse sau a nevoilor mari din gospodărie. Sau poate deja donează pentru alte cauze cât să nu le mai permită bugetul o faptă bună în plus. Cred că tipul acesta de mesaje nu face altceva decât să îndepărteze oamenii, lăsând impresia că doar disponibilitatea financiară, dintr-un anumit moment al vieții, ne face un om bun sau nu.
 
O poveste spusă cu un pic de umor, cu toată sinceritatea din lume și cu speranța că aduce oamenilor care o citesc un pic de voioșie cred că este strategia câștigătoare în campaniile de fundraising. Iar o poveste putem face din absolut orice, căci fiecare dintre noi trăim povești. Trebuie doar să le așternem cu drag și mobilizați pentru cauza aleasă. ”